tirsdag 4. juli 2023

Bevis for at aktivistforskerne har jukset vekk den varme perioden i middelalderen





«Jeg har vendt studiene mine mot vitenskaps-historie og filosofi. I 1995 publiserte jeg en kort artikkel i det akademiske tidsskriftet Science. I den studien gjennomgikk jeg hvordan borehullstemperaturdata registrerte en oppvarming på omtrent én grad Celsius i Nord-Amerika i løpet av de siste 100 til 150 årene. Uken artikkelen dukket opp, ble jeg kontaktet av en reporter for National Public Radio. Han tilbød seg å intervjue meg, men bare hvis jeg ville si at oppvarmingen skyldtes menneskelig aktivitet. Da jeg nektet å gjøre det, la han på røret. Jeg hadde en annen interessant opplevelse rundt tiden min artikkel i Science ble publisert. Jeg mottok en forbløffende e-post fra en stor forsker innen klimaendringer. Han sa: "Vi må kvitte oss med middelalderens varmeperiode."

 Dr. David Deming




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar